Mom042 topuk kanında çıkmamıştı 5,5 aylıkken doktora gittiğimizde kabızlığı söylediğim için doktor şüphelendi beynine mesaj gitmeyebilir dedi ben bacaklarını kıvırıp masajla yaptırıyordum o yüzden doktor bakılsın dedi troid hala tam sınırda ne çok düşük ne yüksek hafif düşük yani 0,15 kadar doktor ilaca başlamayalım takibini yapalım dedi her ay kan veriyoruz