ikizlerinannesi2985 ceyda0101 benim de eşim dün oldu. Çok kötü başı ağrıyordu ve kolu ağrıyordu. Uyuyunca hafifledi baş ağrısı ama kolu ağırıyor hala
MerveLiva ceyda0101 eşim oldu cnm diyyabetten dolayı öncelk verdiler hafif bi omuz ağrısı olmuştu vurulduğu yerden okdr