PrensinAnnesi2021 Oğlumun 2-3 kes giydiği bazısı hediye gelen giyemediği çok fazla kıyafeti var. Atmaya kıyamıyorum hepsi marka şeyler. Oğlum 5 aylık doğduğu gunden bu yana yikayip poşetledim. Ne yapsam sizce cocuk esirgeme kurumuna versem değerlendirirler mi
Mom0911 PrensinAnnesi2021 ihtiyacı olan tanıdıklarınız varsa onlara da verebilirsiniz. Ben öyle yaptım hep , hala öyle yaparım🌺
Esrans PrensinAnnesi2021 Ben ihtiyacı olanlara dağıtıyorum açıkçası ama en güzelini düşünmüşsünüz satmaktansa faydalı olabilmek
Minnossareannesi PrensinAnnesi2021 Gözümle görmediğim bir yere hayır yapmıyorum ben. Hiç tanıdğınız biri Yoksa dolap uygulamasından satabilirsiniz uygun fiyatlara, içinizden geldiği gibi yanına hediyeler koyarsınız gayet hayırlı bir iş olmuş olur. 🙏🏻
PrensinAnnesi2021 Mom0911 çevremde yok açıkcası. O yüzden bunca kıyafet boşa gitsin istemiyorum. Bir arastiricam bakalim
ENA Bulundugunuz ilde doğum hastanesi varsa güzel bir paket yapıp, ihtiyaç sahibi birine bırakabilirsiniz. Yeni doğum yapmış ihtiyacı olan birine çok makbul olur.
Bilgeanneler PrensinAnnesi2021 Çocuk esirgeme kabul etmiyor kullanılmış kıyafetleri. Elbet çevrenizde birinin tanıdğı falan vardır. Ben öyle yapıyorum.