Merhabalar, Size ne kadar yardımcı olabilirim bilmiyorum çünkü her bebeğin emmesi, açlığı, tokluğu, uykusu çok farklı. İlk başlarda zaten bir düzen olmuyor. Ben ilk iki ay cok zorlandım emzirmek için, bebeğim kolik bir bebekti cok zorlanmıstım ama geçti gibi suan o günler. Kendi düzeninizi kendi içinizde kuruyorsunuz. Bebeğinizin doyup doymadığını yutkunma sesinden anlayabilirsiniz ben o şekilde takip ediyordum.