Hanımlar bir kaç sorum olacaktı fikir verirseniz çok mutlu olurum. Bebeğim yoğun bakımdaydı çok şükür dün kavuştuk. Memeyi kavrayamıyor. İki üç çekiyor sonra çekemeyince başlıyor ağlamaya bende panik oluyorum bu yüzden biberonla besliyorum resmen işkence gibi günün her saniyesi süt sağmakla malzemeleri sterilize etmekle geçiyor. Stokta sütümde yok.. Nasıl memeye alıştırabilirim. Lütfen aynı durumu yaşayan annelerin tavsiyelerine çok ihtiyacım var.
diğer sorunda bebeğim ikide bir yutkunma sesi çıkarıyor. Tam uykuya dalıyo yutkununca ağlayarak uyanıyor. Birde inleme sesi çıkarıyor. Artık yoğun bakımda bebeğime onca serum antibiyotik verdiler bu yüzden midesinde sorun oldu sanırım 😢aynı durumu yaşayan oldu mu. Doktorla konuştum reflü var dedi. Kızlar bu hastalık kalıcımı olur. Yoğun bakımda mahvetttiler bebeğimi 😭 birde doğumda zaten kendi hatalarından dolayı yoğun bakıma aldılar.. Diğer sorun bacaklarını karnına sürekli çekmesi gaz sancısı anlamına mı geliyor. Eğer öyleyse kolik bir bebeğim var.. tavsiye verirseniz çok mutlu olurum. Bu arada dünden beri sıfır uykuylanız.. 🙁😭