Merveenesasaf Merhaba hanımlar benim bebeğim çok aşırı gazlı ve kolik artık dayanamıyorum mommyyss bilissss alıp kullananlar varmı fiyat biraz pahalı ams paraya kıyılan gerçekten işe yarıyormu bilgi verşrmisinizzz 2 ay 10 günlük 3 Aydan sonra geçer diyorlar yoksa bekliyeyimmm mi
hellomom Ben pek etkisini göremedim ama tabi her bebek farklı belki sizde işe yarar. Artık hıçkırık tuttuğunda emzirmemek için veriyorum.
hellomom Merveenesasaf evet pahalıymış, ben yurt dışından almıştım. Bana emzirme uzmanı tavsiye etmişti. Bir arkadaşım da memnun olduğunu söyledi ama bizde işe yaramadı😞 little remedies işe yaradı gibi.