Mom079 Zaten doğdu doğalı aşırı huysuz bi bebekti iyice delirdi. Altını aldırtmıyor ağlama krizine giriyor. evde oyalanmıyor ağlayıp duruyor. Dışarı çıkarıyorum ne bebek arabasında durur ne kucakta. Yere bırakıyorum çimleri yemek istiyor. Ev zaten Allaha emanet saldım herşeyi indiriyor. Yemek yapyım diyorum ayağıma yapışıp ağlıyor. Ciddi iç sıkıntısı yaşıyorum😭😭sizin 1 yaş minikler ne alemde bi benimkimi zıvanadan çıktı
Fun Mom079 canıııımmm bak altını değiştirirken hiç ama hiç görmediği çok ilgisini çekicek bi şey ver iki dk sürmez o bakar oynarken ben öyle çözğm buldum 😀 bebek arabası olayı bizde de aynı yürüdüğünde insan hafifliyo gerekte duymuyo sabret gerçekten çok hızlı büyüyorlar. Mesela 15 dklık bi mesafeye gidiceksin eline meyve yada kendin yaptığın atıştırmalık ver ben öyle gezdiriyorum
Momkids Mom079 bizde öyleyiz canım bi kaç güne giricek yaşına inşallah 😐 ev aldı başını gidiyor yetişemiyorum her sıkıntıda mızmızlanıp ağlıyor dün gecemiz de kabustu 🤦♀️ Umarım geçici bir süreçtir
Deletedmom44 Mom079 aynı biz tek farkı dışarıyı seviyor bebek arabasıyla gezmeyi eve girmek istemiyor aldığımda ağlıyor 🙄
Mom079 Fun ah canım mesela kumandayı çok seviyor bez değiştirirken eline veriyorum. Alıp kaçmak istiyor. Ne oluyor yani altını değişince😫 iki gündür yürümeye çalışıyor. Tez zamanda yürür inşallah rahatlarız biraz. bebek arabası doğdu doğalı sevemedi zaten
Mom079 Momkids inşallah canım benim. Diyorum milletinki uslu heralde bi benimki huysuz. bebeği küçükken hamile kalıyorlar forumun çoğu hamile. Ben çöktüm resmen tek çocukla
yayburcukadini Uykusu var deli gibi, uyumaz.. karnı aç yemez. Şimdi tv öğrendi peşimizde kumandayla geziyor. Markete gitmem lazım tırsıyorum, indir beni kendim gezcem diyor. Son gidişimiz facia gibiydi. Giyinmicek, yemicek, altını aldırmıcak, kendi gezcek vs vs..
Mom079 yayburcukadini ah aynı valla canım benim. Kanal değiştirmeyi öğrenmiş kumandayı vermeyince ağlıyor. Eline verince tak tak yere vuruyor. 😩
Mom079 Deletedmom44 bebek arabası keşke sevse gezdiririm. Kafam dinlenir biraz. Dışarda terör estiriyor bize
Fun Mom079 aman diyim kumanda düğmelerini parçalamasın Allah korusun. Aynen doğdu doğalı bizimki de sevmez ama bak gör şimdi koşa koşa parka gider ben çok rahatladım yürüsün evet çok yorucu olcak ama en azından mızmızlığı gidicek Özgür olcak ♥️
EslemEva_23 Mom079 ahhh ahhh benim kızımda öyle o kadar yoruldum ki anlatamam doğduğu günden beri ağlar 11 aylık halen ağlıyor süreklü kucakta gezmek istiyor lavaboya gitmek için yere bırakıyorum ağlıyor yemek yemiyor pütürlü verince midesini bulandırıyor son bir aydır ağzında tutuyor artık kara kara düşünüyorum cok kötüyüm sizin gibi 😞
Mom079 EslemEva_23 benimkinin tek iyi huyu yemesi. Pütürlü goda neden yiyemiyor blenderlamı başladınız
Momkids Mom079 ay benimde en korktuğum şey o ya😁 Allah dağına göre kar verir bilir bizim hazır olmadığımızı merak etme:) büyüyecekler öyle böyle bacısı napalım sıkma canını benim de ara ara tüm ümidim gidiyor ama mecbur topluyorum kendimi . Rabbim sıkıntılarını göstermesin inşallah😍❤️
curly_mom Mom079 aynısıdan bende de var 🤦🏻♀️ gerçekten zaten zor bi bebekti iyice zorlaştı nasıl idare ediceğimizi şaşırdık 🤷🏻♀️ Yine 5 10 dkk ya oyuncakla ya da televizyonla oyalayabiliyorum da arada bi mutfağı salonu falan topluyorum 😬 Dışarda desen aynı durmuyo bırakim diye kendini paralıyo ama yürümediği için bırakamıyorum daa Bi de uykuları da sapıttı 😳 ne zaman bitcek bu Süreçç 😕😂😂
Mom079 curly_mom huysuz bebekle çok zor cidden kalp çarpıntısı yaşıyorum bazen. Sesimi yükseltmek istemiyorum sonuçta daha bebek. Ama tansiyonum falan yükseliyor hiç zaptemediğim zaman
Hygge Mom079 Ah şöyle yaş postları açmayın ya 🙈😃 ben daha 7. ayda tükendim, 1 yaşı mı var daha, 2 yaşı mı varr?? ay ayy bitmedi dişi atağı bilmemnesi 🙈😅
2kezanneoldu Mom079 ışıklı müzikli oyuncağı var mı ilgisini çekebilir oyuncak piyano alabilirsiniz mesela top havuzu yapabilirsiniz şişme havuzun içine topları koyun oynasın ilgisini çekmek gerek bebek müzikleri açın dans ettirmeye çalışmasın çalışın veya basket potasi alabilirsiniz basket atsın bunların hepsi hoşuna gider deneyin bana dua etceksiniz
EslemEva_23 Mom079 hayır aslında ilk günden beri çatal ile ezip verdim doktorumuz kesinlikle kullanmayın blendr dedi ama genede yemiyor anlamadım keşke azıcıkta olsa yesin diye neler yapıyorum