Merhaba
bebeğim doğduğunda beri gündüz uykusuna dalmayı sevmez, gece rahat uykuya geçer.kucağımda pışpışla uyutuyordum artık İstemiyor memede uyumadıysa ne yapacağımı şaşırıyorum
6 aylık olacak uykusu var ağlıyor, uyutmaya çalışıyorum ağlıyor☹️
Siz nasıl uyutuyorsunuz kaç kere ve ne kadar uyuyor