2prensannesi_1 ben geçen sene mayısta başvurdum haziranda yattı param.şimdi baktım hiçbişey yok 144 diyor ki 2.fazda aldığınız için alamazsınız bunu. Dedim birsürü kişi almış nası alamam benle aynı durumdalar bi yanlışınız vardır dedi kapadı konuyu🤷♀️bu dağıtım asla adil değil araştırılmıyo bile bence başvuranlar rasgele dağıtılıyo