Arasannesi Alenffc18 gereksız pahalı bence.belkı bebegınız kullanmaz bıle.oğlum hıc sevmedı diş kaşıyıcılar hariç her seyı dişledi.başka markalarıda kullandım yok istemedi çok az ilgilendi
Unknown Alenffc18 Kullanmadım ama emin ol , onun haricinde her şeyle diş kaşıyacak. 😅 İçinde küf oluştuğunu görmüştüm görsellerde ararsan görebilirsin. O fiyata değmez bence. 😬
Medusafer Alenffc18 benim kizim çok seviyordu diğer oyuncaklara göre daha çok ağzına sokuyordu ama ama yine de bir süre sonra sıkılıyordu şuan 9 aylık hala oynuyor
Arasannesi Alenffc18 🙂 öyle evet ama dedıgım gıbı gereksız bence.oıoı de kullandık onu da asla almadı😀direk atıyodu. içi su olanlardan marka olarak hatırlamıyorum bır tek onu bıraz kullandı dolaptan soguk verdıgım zamanlarda.kasıyıcı hariç her seyle kaşıdı dişlerini😅
maggie Benşm kızım da illa ki pis şeylerle diş kaşımak istiyor kumanda gibi🙄 diş kaşıyıcıları hiç kullanmıyor
okkeseymen31 Alenffc18 çok gereksiz bir harcama olur canım bebegin sevip sevmeyecegi de bellisiz o yuzden o kadar paraya yazik sen bakma fenomenlerin aldığıma onlara bedava geliyor
Nohutannesi Alenffc18 küf yapıyormuş diş kaşıyıcılar. Markada onaylamış bunu doğal kauçuklardan üretildiği için yapabilir demiş🤷♀️
Helenyaz Alenffc18 ben aldım ama ondan başka herşeyle dişini kaşıdı o kadar paraya hiç gerek yok almayın sakın