Urasin_annesi Seyahatte kullanmak icin uygun fiyatli park yatak ariyorum. Kullanip memnun oldugunuz markalar varsa onerilerinizi artilariyla ve eksileriyle yazar misiniz?. Ikinci el dusunmuyorum. Tatile gittigimizde kullanmak icin dusundugumden 2-3 yasa kadar kullanilacak bir sey onceligim. Cevaplayanlara tesekkur ederim.cevaplamayanlara etmem.
Oske Urasin_annesi ben baybi& me ninkini aldim e-bebekten hic dayanikli degil tavsiye etmem 3 kere falan kurup kaldirdik suan serviste oyle soyliyeyim anladimki bu iste cok ucuza kacmamak lazim
Aysennn Urasin_annesi jokerden soobaby marka aldık yazın 300 liraydı 6 aydır kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık ara tatilde ve yazın annelere gittiğimizde sıkıntı yaşamayalım diye aldık bizde
Urasin_annesi Oske normal mobilya besik aldik cok memnunum ama uzun sureli gittigim yere goturmek icin istiyorum maalesef 300 liraya kadar butcem. Tesekkur ederim o markaya bakmam.