yaramaz_bocegim benim bebeğim zaten huysuz olduğu için daha fazla katlanabiliyorum galiba 😄 ama sürekli mız mız hiçbişey yapmak istemiyor uyku zaten düzenli uyumazdı şimdi iyice gitti, oyun halısına koyarım istemez, oyuncaklarıyla oynatmaya çalışırım istemez, kucağa alırsın durmaz kucağına almazsın al der. Acayip bişey oldu. 4 ay 9 günlük