Kızlar 6 aylık bebeğimin kilosu ayına göre baya fazla. Özelde rutin kontrole götürdüğüm doktor çocuk endokrinine götürmen lazım dedi. Fakat çocuk endokrin bulmak zor ben de devlete götürmek istiyorum bi yakınım devletteki çocuk endokrinleri 1 yaştan önce bakmıyor dedi . Bilgisi olan var mı?