Daphnemom Sumeyra87 biz şuan tam gece uykusuna geçtik gece bi kere uyanıyor ☺️ bundan önce ,8-9 arası bi kestiriyoruz kısa ☺️
Gkcerhan Daphnemom evet evet benim oğlumda öyle şuan 😃 yemek yerken ağlıyor ona vermediğim için sürekli ağzını şapırdatıyor öne doğru açıyor ağzını 😄😄 sürekli konuşmamızı istiyor kahkahalr atıyor 😄😄
Bademll_eda_ Aysedgn valla artık umudumu yitiriyorum sanki 😐nasıl bir atakmış 🙄acaba bizde atak geçirdik mi bebekken yoksa yeni nesil bebelere özel mi bu☺️