Merhabalar. Benim bebeğim 1 aylık kakasını kendi kendine neredeyse hiç yapamıyor, bezine baktığımda az az madeni para büyüklüğünde kaka yaptığını görüyorum. Tamamını ancak benim desteğimle yapabiliyor, bezini açıp ayaklarını ileri geri yaptığımda önce gaz çıkarıp sonra kakasını komple yapıyor. Bazen çok zorlanıyor. Ama kabız değil. Biogaia kullansam işe yarar mı acaba ya da ne önerirsiniz. Şimdiden teşekkür ediyorum 🙏🏻