KaSeAy aman nıkedennnn klavye hatası olmuş ben deri harici ayakkabı giyemiyorum ayaklarım zaten sıkıntılı o kadar para baymaya gerek YÖK bence nıke adidasaaaa diye düşünmüyorum tabi tutkunlar var o parayı ona vericeme deri alır giyerim mantısı var çocuğumu da aynısını yapcam 60 70 çok güzel deri ayakkabılar var