Merhabalar sevgili anneler,
Bebeğim 4 ay 1 günlük şuan da. 2.ayından beri de diyetteyiz. Kanlı mukuslu kaka ile teşhis koyuldu. Süt ve süt ürünleri, yumurta, tavuk, Kırmızı et ve susam tüketmiyorum.
Maflor plus probiyotik, evolvia rp1 mama, pedia-d vitamini, sidefer demir takviyesi kullanıyorum.
Mamaya ve demir takviyesine dün başladık. Gece çok huzursuzlandı gaz sancısı çekti ilk zamanki kadar. Sidefer demir damlasının içinde süt aroması var doktorla görüştüğümde süt proteini olmadığı için verebilirsiniz dedi. Mama yapmış olabilir mi bilmiyorum. Sizlerin deneyimleri nedir bu konuda?
Mamayı da kilo alımı az olduğu için başladı doktorumuz. Bu ay 400 gr aldı. Ama genel olarak hep en alt seviyedeydi kilo alımı. Bu ay da algılar açıldığı için emmesi biraz zayıfladı ben ona bağladım açıkçası ama yinede doktorun kararını sorgulamadım…
Buna ek olarak 5. Ayında deri testi yapılıp ek gıdaya geçilecek. Alerjik bebeler ek gıda da toparlıyormuş sanırım. Ama deri testi ne kadar doğru sonuç verebilir ki? Araştırdığım zaman her doktorun yaklaşımının farklı olduğunu görüyorum ve buna istinaden başka bir doktora gitsem bile aynı şekilde soru işaretleri oluşacak kafamda farkındayım.
biraz uzun oldu kusura bakmayın ama ancak bu platformda sorunlarıma ortak bulabilirim diye düşündüm…