Kızlar, benim kızım 14 aylik. Son 1 aydır hiçbir sey yemiyor, dün biraz yedi. Yediklerini söyleyeyim acaba fazla mı yediriyorum zor yutuyor bazen. Sabah 4 bebe bisküvisi, çeyrek muz, toplamda 1 tatlı kaşığı olmaz ceviz, fındık karışımı yarim cay kaşığı da bal . Öğlende yarim kase ıspanak yarim kaseden biraz fazla yoğurt. Akşama doğru 1 dilim elma çeyrek muz.aksam da çok az salata suyuna ekmek bindirip verdim seviyor. Bu kadar .