HiraNurveAnnesiii Kızlar nerdeyse 40 ım çıkıcak daha korse almaya fırsat bulamadım ,lütfen bana alıpta memnun kaldığınız korse önerirmisiniz 🙏
Woody HiraNurveAnnesiii ben bele takılanı almıştım. Emzirirken zorlandım açıkcası. Ancak az takmama ragmen faydaısnı gördüm