Oğlum 6 ay 20 günlük fakat hala mama sandalyesinde düz oturamıyor sağa sola devriliyor. Desteksiz zaten oturamıyor. Yürütece koyuyorum önüne eğiliyor oyuncakları yalıyor sadece. Sadece sağ tarafından önden arkaya dönüyor. Emekleme çabası da yok yatıyor öyle yüz üstü. Boğazı iyi ne versem yer ama hareket açısından çabası yok. Oğlum neden böyle normal mi acaba? Geliştirmek için ne yapabilirim?