Meryemgundogdu Merhaba hanımlar kızım 5 aylık doktorumuz artık su içirebilirsin dedi. Ben de alıştırma bardağı almak istiyorum bana memnun kaldığınız ürünlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim🙃
gozdeteacher Meryemgundogdu Emiyor mu bebeğiniz? Emiyorsa meme reddi yaşamamanız adına pipet veya emzik kısmını çekerek içebileceği bir bardak öneririm. Bebedor’unkinden çok memnun kalmıştım ben. Yassı ve küt ucu var. Çekildikçe geliyor su. Akıtma da hiç olmuyordu.
Drkdlr Ben bir sürü denedim oioi den nuk bardaklara kadar ama e bebekten aldım minik 3lü bardak mycey marka ondan tercih etti sanırım en kolay tutabildiği onlar oldu