Esra43 canım biz 2 aylığız karanlığı sevdir. Ben gözüne tülbent kapatıp uyutuyorum gunduz besiginin üstüne çarşaf atıyorum alıştı gece 2 kere uyaniyo 3 saatte bir emziriyorum karanlıkta uyuyo geri. Onu geceye alıştırmak 15 gün sürdü şimdi gündüz 2-3 saatte bir uyutuyorum yoruyorum uyuyo iş yapıyorum her uyudugunda ☺️ gece bende uyuyorum gündüz iş yapıp o uyanınca onunla oynuyorum ☺️