Aselimmmm33 14 günlük kız bebeğim var.Dün kıyafetlerini değiştirirken sol göğsünün sağ tarafa göre daha şiş ve kızarmış olduğunu gördüm ve kızarıklık var içi sert baya.Hemen bugün için saat 1 e doktordan randevu aldım.Gitmeden önce sizlere de sormak istedim çünkü çok kafama takılıyor.İnternetten biraz araştırdım yeni doğan bebeklerden annenin hormonları bebeğe geçermiş ve memelerinden süt bile gelebilrmiş.Ama bizde öyle değil bizdeki şişlik ve morarma.bilgisi olan başına gelen varsa yazabilir mi lütfen.Şimdiden teşekkürler.Allah'ım hiç kimseyi evladıyla sınamasın🙇🙇
Edaozdxx Aselimmmm33 canım günaydın. Yenidoğanlarda göğüs şişmesi olağan bir durum. Korkup panik yapma ve asla ovalama. Süt durur der eskiler. Eskiden eskiye ovalanarak dağıtılırmış fakat bu hiç doğru değilmiş. Vücuda enfeksiyon yayılırmış.
Zhrnl Aselimmmm33 https://www.instagram.com/p/BtgrHFwngxN/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ffnk56hcj1yu. Doğru olanı yapmışsın ama çok endişelenme olağan bir durum bu. Çok geçmiş olsun.
Zhrnl Aselimmmm33 instagram kullanıyorsanız Dr. Ali Fuat serpen olarak aratırsanız çıkacaktır biraz eski gönderilerde attığım post.