dilara92 Kızlar selam.Bebeğim hem cilt hem bağırsak tepkili. İlk dozu yaptırdık ama ondan sonra alerjisi arttı gibi sanki.Doktorum kakada kan görmediğin sürece yaptır aşıyı diyor. İkinci konusunda kararsızım. Var mı yaşayan?
antikoalababy Doktorumuz rota virüsünün alerjik durumla alakası olmadığını söyledi bizde yaptırdık 2. Yi bir sorun olmadı çok şükür
dilara92 antikoalababy peki ilk tepkiler ne zaman oluşmuştu? Biz de bagırsak tepkisi vardı rotadan sonra cilt oluştu ama onla alakası var mı emin olamıyorum.
dilara92 Bebibebi diyetteyim katı süt yumurta dahil ama acıkcası bilmiyorum cünlü testlerde cıkmıyor alerjisi kuzu etine kabağa bile alerjisi var benim gözlemlediğim ama yumurta yemeyi denemedim hiç 🤷♀️