Weewell yoğurt makinası alacağım da 4 ve 7 kavanozlusu var. 7 kavanozlu olanın derecesini ve süresinide ayarlayabiliyorsunuz. 4 kavanozlu olanın sadece açma kapatma tuşu var. Isı ve süreyi ayarlamanın ne gibi avantajları var kullanan annelerden yorum bekliyorum.💕
yoksa iki makina arasında ki tek fark kavanoz sayısı mı? Hangisini tavsiye edersiniz