Benim de annem yok babam bıraktı gitti. Eşimin aile tarafı geldi ama çok zorlandım çok ağladım sizi çok iyi anlıyorum. Ama güçlü olmak zorundasınız yavrunuz İçin. Lohusasınızda şimdi o yüzden bütün duygular peş peşe gelir. Eşiniz size destek olsun, kendinizi yalnız hissetmeyin. 🙏🏼