Merhaba oğlum 2 ay 5 günlük ama doğduğundan beri kakasını benim yardımımla yapıyor çok ıkınıyor yapmaya çalışıyor ama ben bacaklarını kaldırdıkça karnına bastırdıkça yapabiliyor. Bir de sulu yapıyor. Bir kaç kez kendi yaptı son zamanlarda biraz kıvamlıydı. Sonra bugün yine sulu yapmaya başladı. Son zamanlarda kahve içmeyi kestim çünkü artık herşeyi kesmiştim son olarak kahve kaldı. ve dün içtim bütün gece kıvrandı ve sabaha yine sulu ve köpüklü yaptı. Kahveyle ilgili böyle bir deneyimi olan var mı acaba? Bu çocuk ne zaman kendi kakasını tam anlamıyla yapmaya başlayacak gerçekten çok yoruldum. 😟