FeryalsMom erik dalıyla çok oynatiyordum duyduğu zman kendisi de oynarrdi,oyun havası çok açardım 🤣🤣horon çok açardım 🤣evin içinde sıkıntıdan açıp oynuyorduk..bu senede Gazapizmin pisliğin üstüne basmışlar,sagsolu kes gibi şarkılara ritim uydurarak oynuyordu,pop şarkılarada hayır demez🤣ilahide açıp dinletiyorum esmaul Hüsna, salavati şerif…