kelebegin_annesi bizdedr aynı dert cocuk dokturumuz aptamil prosyneo 1 önermişti kullandık hic bsy fark etmedik biz kendimiz mama arayışına cıktık ve hipp combiotic 1 kullandık anında kaybolmustu kızarıklıklar sımdı 6aydan sonra 2 ye gecmek zorunda kalınca tekrar basladi kızarıklıklar iceriği değiştiği icin hafif hafif de devam edıyo.. burada bnde eskişehirdeym hangi doktora gittiniz acaba?