BalkizimBaloglum2 15 aylık yeni geçtik tek uykuya. Sabah erken kalktığı için 2 uyku devam etmelisiniz. Öğle uykusu da illa 1 gibi olmak zorunda değil zaten. İlk başlarda 12 gibi yatırabiliyorsunuz, akşam da erken yatıyor öyle olunca. Zamanla düzen oturdukça 1 gibi yatırmaya başlarsınız. Bebekler sinyali veriyor zaten. Uykulara direnme, uyanık kalma isteği, sabah erken kalkmalar falan başlayınca anlıyorsunuz.