Tospikhann Kızlar dogumdan sonra saçım çok aşırı dökülmeye basladı avuç avuç saç dökülüyor her banyoda,tararken her an dökülüyor. Sizlerin önereceği bısey varmı saç dökülmesi için 😞
ilahiyatci_Mom Tospikhann hepimİz yasıyorz yanlarım açıldı benimde ducray sampuanı aldm biraz toparladı
1anne1bebek_ Tospikhann merhaba 4 ay önce dogum yaptım benimde aynı sorunum var.. Mallia sampuan hakkında cok güzel yorumlar var aldım deneyeceğim, sizde bir şans verin isterseniz
Ebru2ozturk Tospikhann emzirme olayı olunca annede vitamin düşüyor ben doktor gittim takviye ilec verdi ve kan sonucuna göre vitamin eksikliği olan ilaçlar da verdi sizde gidin derim
Aygldgnc Tospikhann canım her yolu denedim karanfil kaynattım bitkisel şampuan lar kullandım en son helales diye bir şampuan var onu kullandım yok banamısın demiyor vitamin eksikliğinden dökülüyor şuan vitaminlerimi aksatmıyorum şükür Biraz dökülmem azaldı ve demir eksikliğinden de çok dökülüyor sağlık ocağında bir test yaptır ona göre vitamin kullanmıyorsan hemen başlamanı tavsiye ederim
Songul1996 Tospikhann canim benim saçimda oluk oluk dokuluyordu +tatlı badem yağı +evingen ampul + bepanhen ampul +bemiks ampul bu karisimi kullandigimdan beri cok cok az dökülüyor eczaneden temin edebilirsin