pervin_t Asafeymeninannesi kivircik_annesi26 Mom832324 Nilican ezgicomert yaaaaa çooook teşekkür ederim.Kararsız kalmıştım 3müzde de aynı ton olsa acayip durur diye.Netleştirdim sayenizde 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Ftmsrsln pervin_t benim renkler çok hoşuma gitti hepinizin uyumlu olması ayrı bi güzel bende cekim yaptırmak istiyorum ama nine ve dedeleri de dahil etmek istiyorum 🤗 benim hepsiyle bi fotom yok ama kızımın olmasını istiyorum 🙈