Artık delirceğimmm o kadar düzenli uykuları vardıki nolduysa 4.aya girdikten sonra oldu her saat bası kalkıyor uykusunda ıkınıyor gaz cıkarıyor gözü kapalı ağlıyor 😞sabah 5 6 dan sonra normale dönüyor ancak hic gaz sorunu yaşamadık bu zamana kadar basına gelen varmı atak mı yoksa o kadar yorgun ve bitkinimki her yerim ağrıyo mutsuzum cok 😔