Ah canım ciğerim aynı bizi tarif etmişsin vallahi billahi sabahın 5 inde kalktı hala ayaktayız hep bir şeylerden memnuniyetsiz hep ağlamaklı istediği her şey olsun istiyor yapmazsan yaptırana kadar ağlıyor uyku hala meme de uyuyor eğer orada uyutmazsam asla uyumaz kaç defa uyku eğitimi vermeye çalıştım yemin olsun 3 saat uyumadı artık pes ettim yemek konusuna gelmiyorum bile zaten zayıf cılız bir bebek anne sütü almasa tüm gün aç be aç gezecek ne yapacağım şaştım kaldım 😪