BuglemVeAnnesi Kızlar merhaba. Bebeğim bi kaç gün sonra 3 aylık olucak. Gündüz acıkınca yada gece uykudan uyanınca emzirdiğim zaman gazlanıyor. Yani emzirmenin hemen arkasından uyuya kalmıyor. Emzirip bir okadarda sallamam gerekiyo haliyle. Meme emerken uyuya kalan bissürü bebek var. Özelliklede uykudan uyanınca çok zorlanıyorum. Sizdekiler emerken uyuyakalıyor mu ?
deletedmom2200 BuglemVeAnnesi o zamanlar öyle oluyor hatta gece emzirdiğimde 2 saat geri uyutmaya çalışırdım daha sonra düzeliyor canım henüz küçük