Ozlem09 Merhaba anneler🤗 İkiz bebeklerim var 3 ay 28 günlükler beni emmediler küvezde kaldılar ve stresten sütüm kesildi o yüzden hep mama yiyorlar. 4 ay girmek üzereyiz ek gıdaya geçmelimiyim yoksa geçmemelimi doktora sordum kendin bilirsin dedi sağlık ocagınındaki hemşireye sordum geçme 6 ay kadar dedi . Kararsız kaldım siz ne zaman geçtiniz nasıl geçtiniz 🤔
Nohutannesi Ozlem09 biz 4.ayda başladık ama gaz kabızlık şikayetlerimiz epey oldu. Biraz daha beklemek sanki daha doğrusu benim tecrübelerim tabi bu yine de siz bilirsiniz
aybkkara Ozlem09 yaaa 1 numara 2 numara çok iyiymiş😄 gerçi doğum kilolarını ve aylık kilo alımlarını da bilmek lazım ama bildiğim kadarıyla sadece mama ile beslenen bebeklere kilo alımı azaldıysa 4 aydan sonra ek gıdaya başlayabilirsiniz diyorlar. Eğer bebeklerinizin kilo alımı iyiyse 180 gün dolmadan başlamayın biraz daha gelişmelerini bekleyin ☺️
aybkkara Ozlem09 maşallah gayet iyiler o zaman bekleyin derim ben☺️ Bu ay takip edin eğer çok az alırlarsa 5. Ay ona göre davranırsınız. 4. Ayda kilo alımı yavaşlarmış zaten ama 500 gram alsa bile yeterli oluyormuş artık.
ftsdmrhn Ozlem09 meyve tatlı olduğu için ve insanoğlu tatlı yiyecskere daha düşkün olduğu için, gıda reddi olmaması açısından meyve sebzeden sonra diyorlar. Patates, tatlı patates,havuç, kabak, avokado vb gibi daha nötr sebzelerde başlanıyor genelde