Yaso123 kolaylıklar diliyorum canım ben dk tutuyordum mesala ilk bezini çıkarınca 20 dk bi tuvalete götürdüm sonra bıraktım kaç dk çiş yapacak diye 1 saat sonra yapmaya başladı alaturka tuvalete gidiyordu seviyordu zaten tuvalete gitmeyi terlikleri giymeyi hoşuna gidiyordu kakası içinde sabah 11 mutlaka yapardı kahvaltıdan sonra biraz uzun oturturdum tuvalette yapardı ama kuzum ne olduysa bir ay çık güzel bildirirken bir ay sonra unuttu üç ay sürdü şimdi öğrendi şükür