busrasilra14 Kizlar merhaba. Bebegim 4 aylik. İlk adetim gecen ay geldi. Geldigi gunu hemen not ettim ama bu ay gelmedi daha.. yani bu gecikme sizce normalmi basina gelen varmi. 26 nisanda olmaliydim ama hala yok. Basina gelen varmi acaba. Emziriyorum bu arada
ilahiyatci_Mom busrasilra14 40 bitiminde adet görmediyseniz muhtemelen o adetinizdir gelmeyedebilir bi süre
Mom42 busrasilra14 Evet canım düzensizlik oluyor ben de 3. Regl mi olucam ama hala gelmedi 1.si bebeğim 2 aylıkken geldi 2.si 40 gün sonra 3. Hala yok bugün 33. Gün bu düzensizlikler 1 yıla kadar oluyormuş
bgmarik busrasilra14 kızım 1 yaşında sadece bir defa regl oldum.Doktorum normal diyor.Eğer böyle devam ederse gel hormon testi yaparız dedi.
1yenianne Hiç fikrim yok ben tam 15. Ay ilk adetimi oldum bu ayda gününde geldi.. ilk 1 sene düzensizlik normal diyorlar o yüzden de olabilir ama hamilelik şüpheniz varsa test yapın..
ilahiyatci_Mom busrasilra14 ne demek rica ederm canm muhtemelen onu görmüşssün adet olarak ilk adet sonrası uzun süre kesiledebiliyo benm hep devam etti doğum sonrasından beri ama ailemdekilern çoğu altı ay felan olmadı
ilahiyatci_Mom busrasilra14 benm dört ay kanamam oldu canm arasındada hep adet oldm on güne bir bazen beş gün bile arası oldu ama cerazetta yüzünden rahim duvarımdaki kan boşalsın diye dört ay cerazette kullandm oda nevlimi dönderdi bıraktm ve suan iki aydır eskisi gibi düzenli oluyo
bgmarik busrasilra14 geçen ay.Ondan öncede bir gün hafif bir lekelenme oldu o kadar.Benim hamilelik önceside düzensizdi prolaktin hormonum yüksekti şimdi zaten emziriyorum diye yüksek.Regl olamıyorum o yüzden