Syr ben sadece suyla ıslattıgım temizleme pamuğuyla siliyorum, 2saate yakın beklediği için emiliyor, göğüs kalkanını çıkardığımda böyle yağlı ıslak görüntü olmuyor sadece nemli oluyor, zeytinyağı için silinmese de olur diye okumuştum ama ben her ihtimale karşı siliyorum, deneyin inanın bana düzelecek, benimki o halden düzeldiyse umarım sizinki de düzelir