Merhaba bebeğim 2 aylık ve sürekli ışığa bakıyor gözünü lambalardan ayirmiyor telefonda birşey açınca izliyor sonuna kadar ve fotoğraflari aşırı seviyor sürekli duvarda yada başka bir yerde fotograf görsün gözünü ayırmadan bakip gülüyor beni endişelendirdi bu durumu sebebi sizce nedir ya 😔