prenses3509 Mine115 benım bildiğim yok ben gıdıyorum ihtiyacım olduğunda mecburren sorun olmadı bu zmana kadar
Nuraykacar Mine115 Mecbur gidiyoruz öyle saçma sapan yasaklara tacizin yok birakicak kimse yok napicam bebegimi evde tekmi birakicam azıcık mantıklı yasaklar gelmeli
Deletedmom27337 Mine115 dün haberlerde gördğm Edirne de bebeğiyle markete giden annelere ceza yazmışlar hep 🤷🏻♀️
Mstfaslhnalprsln12 Mine115 ben dün gittim bebeğimle a101 de bi kadın 2 çocuk la girdi çocuk lar la girmek yasak dediler bizi de gördü sizede yasak dedi bende nereye bırakıyım fa geliyim bakacak kimsem yok dedim bişey demediler diğer markete girdim şok ve bime orda kimse bir şey demedi
Nrgs Mine115 aslında yasak ama bazı market çalışanları ve polisler inisiyatif kullanıp bir şey demiyor ama gıcık bi tipe denk gelirseniz ceza yazabilir
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mine115 yasak tabiki. Yakalanırsanız ceza yersiniz, market alırmı o da meçhul. Tanıdıklarımın bebeklerini markete almadılar.
sarilokumumm Mine115 ben gidiyorum sorun olmadı sadece bim burada kapıya çalışan koyuyorlar almıyorlar nereye bırakayım çocuğumu eşim 6 da geliyor market kapanıyor dedim abla haklısın ama alamıyoruz dedi diğer marketler alıyor
Bfiliz Benımde bebegımı bırakabılecegım kımsen yok o yuzden bende tedırgınlıkle cıktım haberlerı gorunce ama cok sukur bım şok migros bır sıkıntı yaratmadı sanırım bolgelerle alakalı haberler tedırgın edıyor