Kızlaar dün gece saat 3.30 civarında yatağımda emzirirken kızım yataktan düştü hemenn aldım çok ağlamadı görünürde kanama şişme vs yok kol ve bacak hareketleri normal kafasından darbe alıp almadığını bilmediğimden 1 saat uyutmamaya çalıştım aslında 2 saat uyutmamam gerekiyordu ama uykusuzluktan ağlamaya başlayınca başından bekledim. Semptomların hiç birini göstermiyordu hareketlerinde de farklılık yok kusma yok el kol atması yok kulaktan sıvı vs de gelmedi şimdi uyandık bir problem yok gibi 24 saat içinde yine gözlemleyeceğim ama içim içimi yiyor hastaneye gitmeli miyim ?? Emzirirken asla uyuyakalmam ama o kadar yorgundum ki uyumuşum tamamen benim hatamm dünden beri ağlıyorum kendime kızmaktan benim ihmalimden düştü resmen bebeğim 🥺🥺 başka yapmam gereken bir şey var mı ne olur akıl verin