selam kızlar. Bebeğim 5 aylık oldu ben diş tedavisi olmak durumındayım ve bunun için sütü sağmam gerekiyor mochi aldım fakat sütüm hep damla şeklimde geldiğinden çok toplamıyor bebeğimi güzel doyuruyorum ama iş sağmaya gelince olmuyor ne yapablrm yardımcı olurmusnz?😔😔