UsengecHatun Kızlar bebekleriniz için hangisini kullanıyorsunuz? Ve kaç derece yıkıyosunuz kiyafetlerini?
UsengecHatun Elizanannesi25 mlsmrtgl Sumeyyebaglan demirerelcin Ya bende arielle yıkıyordm kendi detarjanımla :( bu günden gidiyim bebek detarjanı alayım vücudunda kızarıklar oluşmuş dedom acaba ondanmıdır oğleden sonra sağlk ocağına götürücem
Sumeyyebaglan Dalan granül sabun tozu kullanıyorum. Genelde 40 derecede yıkıyorum ama bazen beyaz zıbınlsrı lekeliyse 60 derecede sadece onları yıkıyorum