senamiray 3 aylık Bebeğim hep hardal sarısı yapardı ama bir kaç haftadır yeşil yapıyor böyle sebze yeşili gibi kan ilacı başladık ondan olabilir mi birde d vitamini değiştik aynı anda oldu gibi önceden her gün bir kes yapardı şimdi iki üç günde yapıyor kıvamı normal ama anlamadım
Boncuk_kzm1 senamiray benim kızımda 5 aylıkken birden yeşil kaka yapmaya başladı annem üşüttüğü için olur dedi sonra doktora götürdüm amip (bağırsak enfeksiyonu)olmuş sizinki belki ondan değildir ayaklarını sıcak tutun🙏🏻
Gmznr senamiray canım benim kızımın 6-7 gün kaka yapmadığı oluyor şuan 5 aylık anne sütü alıyor sadece doktorumuz olabilir sorun yok dedi 😊 yeşil kaka da bizde de oluyor kan ilacından sanırım
Qawsedrf Tek başına bir bulgu olarak saymıyor doktorlar.. Annem ise kalın giyin bak üşütüyorsun çocuk yeşil kaka yapmış! Diyor 😅
MelikeKonac Tarif ettiğiniz yeşil kaka sütün sindirildiğini gösterir,normal bir durum.Kakayı daha az yapması da normal.Biz de yaşamıştık,doktor artık kendi bağırsak- sindirim sistemi oluşmaya başladığı için böyle olduğunu söylemişti.
MelikeKonac Her gün 2-3 kere yapan bebek 2-3 günde bir yapar olmuştu.Kıvamı normalse hiç sıkıntı etmeyin.Ek gıdaya geçince günde 1 kereye sabitledi kaka işini:)
MelikeKonac senamiray yanlış hatırlamıyorsam 5.ay civarında olmuştu bizimki.ama ondan önce de arada yeşil arada sarımsı kahve gibi yapardı gün gün değişirdi.5.ay civarı 2-3günde bir yapmaya başlamıştı. doktorlar hep günde 7 kere yapması da normal,7günde 1 kere yapması da normal derler.dediğim gibi kıvamı kabız gibi olmadığı sürece bir sıkıntı yoktur inşallah :)
Denizzzz7 senamiray evet bizdede öyle sıkıntı yapma normal çünkü kan damlasını verdikten sonra değişti