Merhaba anneler öyle bunalmışım ki sabahın altısında yazmak istedim. Kızım (10 aylık) aşırı derecede terliyor. Doktoruna her gittiğimde söylesem de gayet normal diyor. En ufak bir oyunda bile, herhangi bir kalp yada sağlık sorunu yok 🤦🏽♀️ O kadar terliyor ki gece bunu kontrol edemiyorum şimdilerde de aşırı hareketli üzerini açıyor evimin sıcaklığı normal 23-24 derece pamuklu atlet ve ince bir triko giyse bile su oluyor. Hemen sırtı bumbuz kesiliyor. Sabah baktım üzerini açmış sırtı terlemiş ve asla hastalıktan öksürükten kurtulamıyoruz🤦🏽♀️ Kızımın öyle öksürmesinden hep kendimi suçlu hissediyorum, psikolojik olarak geceleri sürekli uyanıyorum terli atleti değişmek için. Hem benim uyku kalitem ve sağlıklı günüm olmuyor hem bebeğimin uyku kalitesi olmuyor. Lütfen işe yarayabilecek bilgisi olan ne yapmam gerektiğini söyleyebilecek birileri olsun🤦🏽♀️🤦🏽♀️😩😩