Gozdeergen evet bende Osman beyin videosunu izledim. Ek gıdaya geçmek için 6.ayda zaten desteksiz oturtmak gerekiyor. 3.aydan sonra destekli yavaş yavaş başlayın diyordu. Benm bebegm de 4 buçuk aylık yatmak istemiyor, oturmak istiyor. Doktoruna henüz sormadım ama gerçekten ek gıdaya desteksiz oturması gerekiyorsa smdiden baslanmalı o zaman