Ygzmomm merhaba, benim bebeğim 22 günlük ilk hafta sarılık olduğu için meme+mama yaptık fakat 2. Haftadan sonra mamayı kesip sadece meme ile devam ettim. Ayın 18 inde kontrolu var kilosuna göre herhalde doktor söyler ama neye göre herkes mama veriyor meme ile doyup doymadığını nasıl anlayacağım, 1.5-2 saatte en kötü 3 saatte bir uzun süre emziriyorum