Bizde iki yıldır almak istiyorduk robot erteledik hep bir ay önce aldık daha önce almadigimiza çok pisman olduk eğer evde süpürge varsa Dyson a onkadar para vermeye hiç gerek yok robot günlük çok iyi iki güne bir calistiriyoruz genel temizlik her zaman yapılmıyor malum bebekten o zaman da normal süpürge gayet işimi görüyor Rowenta