Mom626363 aslinda simdiye kadar fark edilirdi doktorlar tarafından. Bizim bir aylik kontrolünde fark etti doktor. Ben de normal sanıyordum o çizgiyi ki zaten normalmiş bebek kilo aldıkça normale döndü. Bebeğim şimdi dokuz aylık bu olay olduğunda üniversitede çocuk doktoru olan bir arkadasimizi aramıştık. Yüzde doksan bir şey çıkmaz bu ara çok sık rastladığımız bir şey demişti. Sizinki de normaldir inşallah sıkıntı yapmayın boş yere dediğim gibi bir sorun görülseydi illa ki anlardi doktorlar. Siz yine önleminizi alın müsait zamanda gösterin bir